مطالب مرتبط:
نکاتی برای اینکه صبح ها زودتر و راحت تر از خواب بیدار شوید
البرز| اولویت در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری با جوانان است
زمان رسیده تا کشورهای عربی از خواب غفلت بیدار شوند
حضور نوجوانان و جوانان و تعدادی از اعضای خانه های هلال بیرجند در گلزار شهدای بیرجند
دیدار وزیر ورزش و جوانان با مادر شهیدان زین الدین  
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-05-10سياسي

امروز وجدان جوانان غربی بیدار شده است


خطیب جمعه اراک با اشاره نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب که چند سال پیش نوشته بودند، گفت: امروز تاثیر این اقدام را می بینیم و وجدان جوانان غربی بیدار شده و از مظلومان غزه و فلسطین حمایت می کنند.

- ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک با اشاره نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب که چند سال پیش نوشته بودند، گفت: امروز تاثیر این اقدام را می بینیم و وجدان جوانان غربی بیدار شده و از مظلومان غزه و فلسطین حمایت می کنند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، 21 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به ماه ذی القعده اظهار کرد: اینکه اسلام، ایده ماه حرام را مطرح کرده است برای این است که جلوی جنگ و خونریزی را بگیرد و مدلی از امنیت را معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، همچنین با اشاره به دهه کرامت افزود: این روزها فرصت خوبی است تا با مکتب امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و امامزاده محمد عابد(ع) آشنا شویم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و تمامی جنبش هایی که امروزه سراسر دنیا را فرا گرفته است به برکت شهر قم و مرقد مطهر حضرت معصومه(س) است.

امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر لزوم هماهنگی لازم برای کاروان های حج گفت: تمامی نهادهای مرتبط بایستی آمادگی کامل داشته باشند و پاسخگوی مسائل مختلف به خصوص مسائل شرعی حجاج باشند.


برچسب ها: جوانان - مقام معظم رهبری - نماینده ولی فقیه در استان - اشاره - مقام معظم - خطبه های نماز جمعه - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

امروز وجدان جوانان غربی بیدار شده است

امروز وجدان جوانان غربی بیدار شده است