مطالب مرتبط:
مهارت آموزی لازمه تحقق راهبرد شعار سال +فیلم
جهش تولید در فولاد اکسین زمینه ساز تحقق شعار سال است
تحقق 124 درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردبیل در سال 1402
با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
شهرداری شعار «زنده باد درخت» می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 23:202024-05-09سياسي

برای تحقق شعار سال منتظر بخشنامه ها نباشید


فرماندار زبرخان از مدیران خواست، برای تحقق شعار سال منتظر آیین نامه ها نباشند بلکه با رعایت چهارچوب های قانونی برای تحقق مشارکت مردم در اقتصاد و تولید فعالیت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار زبرخان از مدیران خواست، برای تحقق شعار سال منتظر آیین نامه ها نباشند بلکه با رعایت چهارچوب های قانونی برای تحقق مشارکت مردم در اقتصاد و تولید فعالیت کنند.

سید مؤمن حسینی 20 اردیبهشت در کارگروه مردمی سازی تولید اظهار کرد: مدیران منتظر آیین نامه ها نباشند بلکه با رعایت چهارچوب های قانونی برای تحقق مشارکت مردم در اقتصاد و تولید فعالیت کنند تا جهش تولید را در شهرستان صنعتی زبرخان تا پایان سال مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی اقتصاد و توجه به بنگاه های اقتصادی مردم محور از گذشته مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، بیان کرد: از آغازین لحظات سال نو، رهبر انقلاب به صورت ویژه شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کردند و امروز اولین نشست کارگروه تحقق شعار سال را تشکیل دادیم تا با هم فکری و هماهنگی بیش از پیش برای رسیدن به این شعار و رهنمود قدم برداریم.

فرماندار زبرخان گفت: قطار اقتصاد مردمی، به حرکت در نمی آید مگر آنکه تمرکززدایی منابع ثروت و هدایت این منابع به سمت بنگاه های اقتصادی کوچک که توسط مردم اداره می شود، اتف


برچسب ها: تحقق شعار سال - مشارکت مردم - اقتصاد - تحقق شعار - آیین نامه - تولید - مردم
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق شعار سال منتظر بخشنامه ها نباشید

برای تحقق شعار سال منتظر بخشنامه ها نباشید