مطالب مرتبط:
عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
دستگیری یک عضو شورای شهر به دلیل
دستگیری یک عضو شورای شهر به این دلیل
ترک جلسه شورای شهر موقع سخنرانی زاکانی/ پاسخ چمران به تنش در جلسه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-04-30اقتصادي

عضو شورای شهر گرگان از کدام فساد می گوید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بودجه سالانه 2700 میلیارد تومانی، گستردگی فعالیت های شهرداری، امکان برخورداری از رانت های اطلاعاتی و ارتباطی، - فرایند مبهم و پر شائبه معاملات شهرداری گرگان سبب شد تا عضو شورای اسلامی این شهر با اشاره به بروز برخی فساد ها از حیف میلیارد ها تومان از اعتبارات این نهاد مردمی سخن گفته و خواستار بازنگری در شیوه قیمت گذاری پروژه های شهرداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بودجه سالانه 2700 میلیارد تومانی، گستردگی فعالیت های شهرداری، امکان برخورداری از رانت های اطلاعاتی و ارتباطی، تنوع قوانین، بخشنامه ها، آیین نامه ها و حجم بالای مراودات اقتصادی در حوزه عمرانی و فرهنگی در کنار گپ های زیرساختی در حوزه نظارت های درون سازمانی سبب شده تا شهرداری گرگان به عنوان یکی از نهاد های مستعد وقوع تخلف یا فساد در اذهان اهالی گلستان شناخته شود.

دستگیری تعدادی از فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای شهر مرکز استان طی یکی دو سال اخیر توسط نهاد های نظاره نظارتی و محکومیت قطعی آن ها مبین آن است که رویکردقالب بر افکار عمومی چندان نادرست نیست.

با وجود همه تلاش ها و اهتمامی که مدیران ارشد شهرداری، واحد های بازرسی و حراست و حتی نظارت اعضای شورای شهر، امکان وقوع تخلف در شهرداری


برچسب ها: شهرداری - شهرداری گرگان - میلیارد - برخورداری - اطلاعاتی - خبرگزاری - تومان
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر گرگان از کدام فساد می گوید؟

عضو شورای شهر گرگان از کدام فساد می گوید؟