مطالب مرتبط:
قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
تغییرچهره جذاب نیوشا ضیغمی بعد از طلاق / واقعا پلنگ شد ! + عکس
تولیدات صداوسیما را از شبکه های اجتماعی می بینند نه تلویزیون/ یک ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
این زن را بخاطر هر روز زیباتر شدنش طلاق دادند/ عکس
مردم تولیدات صداوسیما را هم در شبکه های اجتماعی می بینند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 10:302024-04-23سياسي

در زمینه کاهش طلاق با کمبود تولیدات هنری روبرو هستیم


امام جمعه اردبیل ضمن انتقاد از کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق در استان گفت: در هنر با نقطه آرمانی بسیار فاصله داریم.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل ضمن انتقاد از کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق در استان گفت: در هنر با نقطه آرمانی بسیار فاصله داریم.

آیت الله سید حسن عاملی چهارم اردیبهشت در دیدار با هنرمندان گفت: سرمایه های بزرگ هنری در رشته های مختلف در این جلسه تشریف دارند اما هرچه فکر می کنم این عزیزان محصول سیستم نیستند اگر محصول سیستم بودند یک نفر نمی شدند و طبیعتاً ما تعداد حجیمی از این شخصیت ها را صاحب می شدیم.

وی ادامه داد: ما در یک پیچ تاریخی بزرگ از جهت اخلاقی، احساسی و عواطف مخصوصاً از جهت احیاء احساس های جمعی نیاز ضروری به زبان هنر داریم هنر از جامعه و جامعه از هنر نباید جدا شود، هنر فاخر هنری است که گره های حساس جامعه معاصر را باز کند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: ما از جهت هنری به بعضی جاهای حساس و سرنوشت ساز باید وارد بشویم به عنوان مثال در مسئله طلاق هرچه نگاه شود یک تولید خوبی دیده نمی شود در حالی که طلاق این قدرت را دارد که عرش یعنی کل کائنات را به لرزه در بیاورد.

عاملی بیان کرد: این تعبیر برای این است که عمق و وسعت خرابی این ناهنجاری اجتماعی برای جامعه تبیین شود ما در شورای فرهنگ عمومی هم از ج


برچسب ها: امام جمعه اردبیل - کاهش طلاق - تولیدات - آیت الله سید حسن عاملی - هنری - اردبیل - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه کاهش طلاق با کمبود تولیدات هنری روبرو هستیم

در زمینه کاهش طلاق با کمبود تولیدات هنری روبرو هستیم