مطالب مرتبط:
سی ان ان: ترامپ در نظرسنجی ها از بایدن پیشی گرفته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:002024-04-30سياسي

نظرسنجی های آبکی!


نظرسنجی ها اغلب از افراد می پرسند اگر انتخابات امروز برگزار می شد، به چه کسی رای می دادند، حتی اگر قرار باشد انتخابات 6 ماه یا یک سال دیگر برگزار شود.

- نظرسنجی ها اغلب از افراد می پرسند اگر انتخابات امروز برگزار می شد، به چه کسی رای می دادند، حتی اگر قرار باشد انتخابات 6 ماه یا یک سال دیگر برگزار شود.

همین مسئله سبب شده است تا بسیاری از موسسات نظرسنجی در آمریکا، راحت تر دست به نظرسازی یا تحریف نظرسنجی های واقعی صورت گرفته شوند.

این مسئله آن قدر جدی است که تبدیل به بحران نظرسنجی های انتخاباتی در آمریکا شده و دیگر کمتر کسی برای نتایج منتشر شده در این خصوص اعتباری قائل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رسالت، مسئولان انتخاباتی سراسر آمریکا 5 نوامبر سال جاری بیش از 150 میلیون رای را خواهند شمرد تا پاسخ یک سوال سیاسی بسیار مهم را بیابند: چه کسی رییس جمهوری آمریکا خواهد بود؟ تا آن زمان فقط می توان به نظرسنجی های عمومی اکتفا کرد که محل بحث های بی پایان در مورد پیشتازی جو بایدن دموکرات یا دونالد ترامپ جمهوری خواه است.

در برخی نظرسنجی های عمومی یا ایالتی، شاهد برتری ترامپ بر بایدن و در برخی دیگر( که در همان بازه زمانی صورت گرفته است)، شاهد برتری رییس جمهور کنونی آمریکا هستیم.


برچسب ها: نظرسنجی - انتخابات - برگزار - آمریکا - یک سال دیگر - انتخاباتی - رییس جمهوری آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی های آبکی!

نظرسنجی های آبکی!