مطالب مرتبط:
ساخت 100 هزار مسکن برای کارگران| تعاونی ها تقویت شوند
خبر مهم شهردار تهران درباره ساخت مسکن ارزان
تامین زمین برای ساخت هست هزار و 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
تامین زمین برای ساخت هشت هزار و 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:152024-04-29اقتصادي

ساخت مسکن برای ساکنان «منبع آب» اهواز به کجا رسید؟


معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از ساخت 230 واحد مسکونی برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از ساخت 230 واحد مسکونی برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب اهواز خبر داد.

محمد جامع در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت تولید مسکن در استان اظهار کرد: یکی از موضوعات جدی ستاد بازآفرینی شهری، تولید مسکن است که این موضوع باید در مناطقی که در معرض خطر هستند انجام شود و سکونتگاه های غیرمجاز به علت رعایت نکردن ضوابط فنی در ساخت و ساز از جمله مناطقی است که نیازمند اجرای این طرح هستند.

وی در خصوص جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب اهواز برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است.

جامع افزود: در این راستا کار ساخت حدود 230 واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحدها بیش از 70 درصد است.

وی ادامه داد: این پروژه در راستای کمک به شهرداری اهواز حسب بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها اجرا شده است و در سایر مناطق پهنه خطر، نیاز است شهرداری ورود جدی تر داشته باشد.


برچسب ها: اداره کل راه و شهرسازی - بازآفرینی شهری - معاون بازآفرینی شهری - منبع آب اهواز - راه و شهرسازی - اداره کل راه - واحد مسکونی
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن برای ساکنان «منبع آب» اهواز به کجا رسید؟

ساخت مسکن برای ساکنان «منبع آب» اهواز به کجا رسید؟