مطالب مرتبط:
GPS مختل شد؛ تاکسی اینترنتی از کار افتاد؟
اعتراف شهرداری تهران؛ خودروساز های داخلی بی کیفیت هستند
زورگیری بی رحمانه از راننده تاکسی اینترنتی| تصادف کار دست سرباز فراری 20 ساله داد
ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟!/روزنامه اطلاعات: مردم هزاران مشکل دارند،شهرداری می خواهد مسجد بسازد/ملت غم نان دارد،مجلس و دولت دنبال قانون حجابند
اختلال در GPS تاکسی های اینترنتی را گرفتار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-07اقتصادي

مطلبات رانندگان تاکسی ورامین از شهرداری


رانندگان تاکسی های پیشوا گلایه هایی از شهرداری و شورای شهر دارند که باید مورد توجه قرار گیرد؛ مشکلات بیمه ای، ترافیک معابر برون شهرستانی که اثری سوء بر حمل و نقل منطقه دارد، - ایسنا/تهران رانندگان تاکسی های پیشوا گلایه هایی از شهرداری و شورای شهر دارند که باید مورد توجه قرار گیرد؛ مشکلات بیمه ای، ترافیک معابر برون شهرستانی که اثری سوء بر حمل و نقل منطقه دارد، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم توجه و رسیدگی به رانندگان از جمله این موارد است.

درددل رانندگان تاکسی های پیشوا فراوان است؛ افزایش نرخ کرایه ها باعث شده مردم اتوبوس را ترجیح دهند و ترافیک قلعه نو و بودجه هایی که بابت ماشین های فرسوده می گیرند و صرف تاکسیرانی نمی شود، می گویند.

یکی از رانندگان تاکسی خط دانشگاه پیشوا _ مترو در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند: مسافت دانشگاه پیشوا تا تهران 57 کیلومتر است؛ ترافیک قلعه نو، مخصوصا در ساعات منتهی به شب طاقت فرسا بوده و حدود یک ساعت، وقت و انرژی راننده و مسافران را می گیرد.

رمضانعلی کمیزی می گوید: مشکل اول ما این است که ماشین ها فرسوده است؛ بودجه اختصاص یافته به این امر صرف تاکسیرانی نمی شود و از ما می خواهند که به معاینه فنی مراجعه کنیم که جریمه می شویم.


برچسب ها: رانندگان تاکسی - رانندگان - شهرداری و شورای شهر - تاکسی - پیشوا - حمل و نقل - ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

مطلبات رانندگان تاکسی ورامین از شهرداری

مطلبات رانندگان تاکسی ورامین از شهرداری