مطالب مرتبط:
پدر رضا عطاران ساواکی بود؟
ویدئو/ فیلمی از رضا عطاران که در ساعات اخیر پُربازدید شد
سنگ تمام مجید صالحی برای تولد رضا عطاران| ابراز احساسات عجیب مجید صالحی برای عطاران 56 ساله
رضا درویش و مصطفی لشگری به کمیته اخلاق احضار شدند
رضا درویش احضار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 18:452024-05-11سياسي

نامگذاری 99 هزار مازندرانی به نام های رضا و معصومه


مدیرکل ثبت احوال استان مازندران از نامگذاری 45 هزار و 674 نفر با نام رضا و 54 هزار و 26 نفر مزین به نام معصومه در استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل ثبت احوال استان مازندران از نامگذاری 45 هزار و 674 نفر با نام رضا و 54 هزار و 26 نفر مزین به نام معصومه در استان خبر داد.

مجتبی فاطمی با تبریک دهه کرامت، اظهارکرد: رضا در لغت به معنای راضی شدن، رضایت و رضوان آمده و در اصطلاح عرفا، رضا از مقامات عرفانی بوده که بعد از مقام توکل قرار دارد و آن مقام کسی بوده که راضی به خواسته حق تعالی است.

مدیرکل ثبت احوال استان مازندران افزود: فراوانی نامگذاری با نام های مذهبی در استان مازندران کاملاً مشهود است و این مهم نشان از غنای فرهنگ بالای مردم این خطه از ایران اسلامی است که از دیرباز به دیار علویان شهرت دارد.

این مسئول تصریح کرد: براساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور و از زمان تاسیس ثبت احوال در استان مازندران (سال1305) تا پایان سال1402 بیش از 45 هزار و 674 هم استانی نام رضا و 141 هزار و 130 نفر القاب و یا ترکیبی از نام هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) را برگزیده اند.

فاطمی یادآور شد: بر همین اساس از زمان تاسیس ثبت احوال در مازندران (سال1305) تا پایان سال1402 بیش از 54 هزار و 26 نفر از بانوان مازندرانی با نام مقدس معصومه مزین گش


برچسب ها: استان مازندران - مازندران - ثبت احوال - نامگذاری - استان - هزار - احوال
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری 99 هزار مازندرانی به نام های رضا و معصومه

نامگذاری 99 هزار مازندرانی به نام های رضا و معصومه