مطالب مرتبط:
126 بیمار مبتلا به تالاسمی در کردستان تحت مراقبت هستند
افزایش چراغ خاموش قیمت داروهای بیماران تالاسمی/ پیش بینی افزایش میزان تلفات این بیماران در سال 1403/ مرگ 296 بیمار در سال گذشته
اهدای اعضای بهورز مشهدی به 6 بیمار نیازمند
فیلم| ویزیت رایگان 700 بیمار در نقطه صفر مرزی ایران - افغانستان
پزشک تبریزی به علت دریافت مبلغ اضافی از بیمار، 10 برابر تخلف جریمه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 08:552024-05-12سياسي

وجود 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان


به مناسبت روز جهانی تالاسمی و با هدف آگاهی بخشی و افزایش شناخت عمومی درباره بیماری تالاسمی، مراسمی در بیمارستان های علی اصغر (ع)زاهدان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی تالاسمی و با هدف آگاهی بخشی و افزایش شناخت عمومی درباره بیماری تالاسمی، مراسمی در بیمارستان های علی اصغر (ع)زاهدان، بیمارستان بوعلی زاهدان، امام خمینی (ره) خاش و رازی سراوان برگزار شد.

دکتر عقیل میری رییس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر علیه السلام زاهدان شامگاه شنبه در خصوص برگزاری مراسم روز جهانی تالاسمی در این بیمارستان گفت: در این مراسم از جمعی از نیروهای فعال در درمان بیماران تالاسمی و فعالین انجمن حمایت از بیماران تالاسمی تقدیر و قدردانی شد.

حبیب عباسی مدیر داخلی بیمارستان رازی سراوان نیز گفت:این بیمارستان دارای 37 تخت فعال تالاسمی است که به بیماران نیازمند خدمات همودیالیز ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان وجود دارد که ضمن دریافت آموزش های لازم، خدمات درمانی را به طور رایگان دریافت می کنند.

وی افزود: بیماری تالاسمی نوعی کم خونی ارثی یا ژنتیکی است که از طریق والدین به کودکان منتقل می شود؛ این بیماری به دو صورت خفیف (مینور) و شدید (ماژور) دیده می شود، جوانان باید قبل از ازدواج باحضور در مرکز مشاو


برچسب ها: بیمار - تالاسمی - بیمارستان - روز جهانی تالاسمی - بیماران تالاسمی - زاهدان - علی اصغر
آخرین اخبار سرویس:

وجود 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان

وجود 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان