مطالب مرتبط:
اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
ویدیو / تاکید اعضای لیست امنا بر لزوم تقویت جایگاه نظارتی مجلس
امنا برای تغییر آرایش سیاسی به نفع نخبگان برنامه دارد
دیدگاه دو عضو لیست امنا نسبت به مساله شفافیت و نظارت در مجلس شورای اسلامی
برنامه های دهه کرامت در شهر سیراف برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 22:102024-05-06سياسي

اعلام دیدگاه ها و برنامه های اعضای فهرست امنا در شهر رِی


تعدادی از اعضای لیست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امنا برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در یکی از مساجد شهرری به بیان نظرات، - تعدادی از اعضای لیست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امنا برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در یکی از مساجد شهرری به بیان نظرات، دیدگاه ها و برنامه های خود برای مجلس دوازدهم پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش مردمی امنا (ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) شامگاه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با حضور 7 نفر از اعضای لیست این ائتلاف برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهر ری و جمعی از مردم این منطقه برگزار شد.

** جراره: آمده ایم تا تحولی در عرصه قانون گذاری انجام دهیم در ابتدای این همایش، ابوالقاسم جراره عضو لیست امنا طی سخنانی به بیان سوابق خود پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی نعمتی ارزشمند است و همه مسائل گله مندی هایی که وجود دارد به حق و درست است و حتماً دغدغه ها و نگرانی های مردم پاسخ داده نشده است اما نباید نعمت جمهوری اسلامی را برای مردم نادیده گرفت.

وی با تاکید بر اینکه حتماً باید نیمه پر لیوان هم دیده شود و از این بابت خدا را شکر می کنیم، گفت: کشوری که 7 درصد منابع دنیا و یک درصد جمعیت دنیا را دارد حقش وضعیت موجود نیست.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - نیروهای انقلاب اسلامی - مجلس شورای اسلامی - نیروهای انقلاب - انتخابات مجلس - انقلاب اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دیدگاه ها و برنامه های اعضای فهرست امنا در شهر رِی

اعلام دیدگاه ها و برنامه های اعضای فهرست امنا در شهر رِی