مطالب مرتبط:
پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
افزایش تولید در سال جدید، اولویت مجتمع پتروشیمی ایلام
افزایش تولید دانه های روغنی در ترکیه
جهش تولید با افزایش تعطیلی امکان پذیر است؟
افزایش 5 درصدی تولید برق نیروگاه ری با تعمیر واحد آسیب دیده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 10:552024-04-22اقتصادي

حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال یک ضرورت است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: کارآفرینان و صنعتگران به عنوان جهادگران اقتصادی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و افزایش صادرات کشور دارند که باید تلاش کنیم از همه ظرفیت های ممکن برای حمایت از آنان استفاده کنیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: کارآفرینان و صنعتگران به عنوان جهادگران اقتصادی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و افزایش صادرات کشور دارند که باید تلاش کنیم از همه ظرفیت های ممکن برای حمایت از آنان استفاده کنیم.

هاشم علایی سوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: کارآفرینان همواره در حال ابداع و نوآوری هستند و در تدوین برنامه ها و مأموریت های سازمانی بهتر عمل می کنند و با استفاده از خلاقیت خود، فرصت تشخیص را به کارآفرینی تبدیل کرده و یک کالا را با ارزش افزوده بیشتری در خدمت مصرف کنندگان قرار می دهند.

وی، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی را از ضروریات حال حاضر جامعه امروزی دانست و افزود: حمایت از کارآفرینی موجب گردآوری پس اندازهای عمومی بی هدف و سرگردان جامعه می شود که نتیجه آن منجر به ایجاد اشتغال وسیع و افزایش ثروت در جامعه خواهد شد.

علایی حمایت از کارآفرینان را از جمله برنامه ‎های این شرکت برشمرد و گفت: برگزاری تورهای صنعتی، حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی، عارضه یابی موان


برچسب ها: شرکت شهرک های صنعتی استان - شرکت شهرک های صنعتی - کارآفرینان - شهرک های صنعتی - افزایش صادرات - استان اردبیل - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال یک ضرورت است

حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال یک ضرورت است