مطالب مرتبط:
قهرمان پاراآسیایی: فرهنگ پهلوانی در مدارس و ورزش باید ترویج شود
دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است
«سورگوم» به جای «غذای ذرت»; جایگزینی محصولات راهی برای افزایش بهره وری آب است
فرهنگسرای اندیشه غدیر حمیدیا به بهره برداری می رسد
«سورگوم» به جای «ذرت علوفه ای»؛ جایگزینی محصولات راهی برای افزایش بهره وری از آب 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-04-29سياسي

بهره گیری از ظرفیت مداحان برای ترویج فرهنگ صلح در کردستان


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 200 کانون تبلیغی و 800 مداح اهل تسنن و تشیع و هیئت های مذهبی ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 200 کانون تبلیغی و 800 مداح اهل تسنن و تشیع و هیئت های مذهبی ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است.

حجت الاسلام برومند رازیانی در دیدار با معاون حل اختلاف استان کردستان در سنندج اظهار کرد: صلح و سازش امر بسیار ارزشمند و خداپسندانه است.

وی تصریح کرد: در استان کردستان بالغ بر 200 کانون تبلیغی، 800 مداح اهل تسنن و تشیع و هیئت های مذهبی و قاریان قرآن ظرفیت خوبی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش است و می توان با امضای تفاهم نامه با ستاد صبر استان در راستای تعامل در جهت صلح و سازش در جامعه تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: باید با انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی فرهنگ گذشت و بخشایش را به یک فرهنگ همه گیر در جامعه تبدیل کرد.

بهادر اسدی معاون حل اختلاف استان کردستان هم در این جلسه بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد و افزود: استقبال مردم استان از ایده ها و طرح های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلح یاران ما مراجعه می کنند


برچسب ها: سازمان تبلیغات اسلامی - کردستان - صلح و سازش - فرهنگ صلح و سازش - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - هیئت های مذهبی
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت مداحان برای ترویج فرهنگ صلح در کردستان

بهره گیری از ظرفیت مداحان برای ترویج فرهنگ صلح در کردستان