مطالب مرتبط:
چیدانه قشنگ؛ بیا بهت بگم مبلمانت تو هر رنگ و طرحی که هست رو چجوری بچینی که زشت نشه
نقش «پزشک خانواده» در کاهش هزینه درمان و مراجعه بی مورد به پزشکان رده بالا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-04-20پزشكي

برزخی به نام پزشک طرحی


چنانچه با تغییر دیدگاه در نوع مدیریت، شرایط پزشکان متخصص طرحی را بهتر کنند، بسیاری از پزشکانی که مهاجرت کرده اند، به کشور برمی گردند و این بازگشت، - تبدیل تهدید به فرصت است، چراکه برخی از متخصصان و پزشکان عمومی ما با علم روز و مدل معاینه و درمان کشورهای دیگر هم آشنا شده اند و هنگامی که به ایران برمی گردند، دارای انبوهی از تجارب مفیدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت در مطلبی با این عنوان به بررسی مهمترین مشکلات رزیدنت ها پرداخته و نوشته است: بررسی های گوناگون نشان می دهد که فشارهای مالی و روانی عرصه را بر شرایط طاقت فرسای رزیدنت ها و پزشکان متخصص تنگ کرده و این شرایط موجب افسردگی شده اما همچنان در بر همان پاشنه همیشگی می چرخد و ساختار بهداشت و درمان کشور برنامه ای برای بازنگری در این مورد و تغییر سیاست ها ندارد.

دکتر علی سلحشور متخصص بیهوشی و نماینده پزشکان متخصص طرحی، نکات تأمل برانگیزی را با رسالت در میان گذاشته که در ادامه از نظر می گذرانید.

طی سال های اخیر، بارها شرایط سخت و گاه غیرقانونی تحمیل شده به رزیدنت ها در رسانه ها منعکس شده، چرا از دوره رزیدنتی به عنوان مصیبت یاد می شود؟ رزیدنتی یا دستیاری یک دوره تکمیلی سه تا پنج ساله برای دانش آموختگان علوم پزشکی است که در آزمون تخصص پذیرفته شده اند و اولین مشکل این است ک


برچسب ها: پزشکان متخصص - پزشکان - متخصص - پزشک - تبدیل تهدید به فرصت - رزیدنت ها - شرایط
آخرین اخبار سرویس:

برزخی به نام پزشک طرحی

برزخی به نام پزشک طرحی