مطالب مرتبط:
اخلاق بد کایلی جنر باعث اخراج مدل ایتالیایی شد!
انتشار عکس های خصوصی نامزد سابق توسط مرد بی اخلاق
اسکویی؛ استادی که به اخلاق حرفه ای زبانزد بود
بازدید معاون آموزش وزارت علوم از موسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی
خاطرات علما | استاد اخلاق امام خمینی (ره) به کدام معصوم ارادت ویژه داشت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-05-07ورزشي

تشییع اخلاق


فوتبالیست و مربی الگوی تماشاگری است که در داخل ورزشگاه حضور دارد و یک دشنام بازیکن، انعکاسی هزاران برابر در میان تماشاگران پیدا می کند و اگر قرار است شاهد بروز این ناهنجاری ها نباشیم، - نقش کمیته ها و معاونت ها در بروز ناهنجاری های اخیر فوتبال ایران چیست؟ تشییع اخلاق فوتبالیست و مربی الگوی تماشاگری است که در داخل ورزشگاه حضور دارد و یک دشنام بازیکن، انعکاسی هزاران برابر در میان تماشاگران پیدا می کند و اگر قرار است شاهد بروز این ناهنجاری ها نباشیم، باید پیش از هر چیز معاونت های فرهنگی و کمیته های انضباطی باشگاه ها وارد عمل شوند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند و سپس فدراسیون فوتبال به واسطه بازوهای فرهنگی و انضباطی خود بر عملکردها نظارت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز نوشت: ناهنجاری هایی که از سوی بازیکنان و مربیان در فوتبال کشور رخ می دهد نیازمند توجه ویژه از سوی معاونت های فرهنگی بدنه باشگاه ها و فدراسیون هاست.

ناهنجاری های فرهنگی و آسیب های اجتماعی در فوتبال ایران همواره یکی از بزرگ ترین چالش های کارشناسان و فعالان فرهنگی و اجتماعی بوده است که تلاش می شود به طرق گوناگون برای اصلاح این ناهنجاری ها و کاهش آسیب ها اقدام شود.


برچسب ها: ناهنجاری - فوتبال - معاونت - فرهنگی - تماشاگران - فوتبالیست - باشگاه ها
آخرین اخبار سرویس:

تشییع اخلاق

تشییع اخلاق