مطالب مرتبط:
4 افسانه غیرواقعی درباره گرگ ها
گلشیفته فراهانی از استایل جذاب خودش به همراه مونیکا بلوچی رونمایی کرد/ یکی از یکی زیباتر / خانم بازیگر ایرانی یک سر و گردن از بازیگر افسانه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 05:302024-05-07بين الملل

4 افسانه غیرواقعی درباره گرگ ها


در این مطلب رایج ترین سوءتفاهم ها درباره گرگ ها را می خوانید؛ جانوری که نامش در طول تاریخ با افسانه و ترس گره خورده است.

- افسانه های مربوط به گرگ ها که برخی از آن ها واقعی و بسیاری از آن ها ساختگی هستند، هزاران سال است که به داستان های عامیانه جان بخشیده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرادید، این داستان ها در طول زمان تغییراتی کرده اند، اما بزرگ ترین سگ سان جهان به ناچار اغلب اوقات با جبهه گیری های منفی به تصویر کشیده شده است.

مثلا ایالت وایومینگ آمریکا با اینکه خانه بیش از 350 گرگ به عنوان بخشی از اکوسیستم بزرگ یِلوستون است، به عنوان یک ایالت گرگ دوست شناخته شده نیست.

عکس های زیادی از شکار و کشتار گرگ ها در این ایالت بارها در رسانه ها منتشر شده اند به طوری که حتی اعتراضات بین المللی را نیز برانگیخته اند.

در بسیاری از موارد، اسطوره شناسی ریشه دار گرگ ها به عنوان شخصیت های بد می تواند منجر به سوء تفاهم های گسترده تر شود.

جغرافیای ملی (National Geographic) از نسویک (کارشناس حیات وحش) و محققان دیگر خواسته تا برخی از رایج ترین افسانه های گرگ را معرفی کنند.

  گرگی در پارک ملی یلوستون، کلاغها را میترساند.

این پارک زیستگاه حداقل 120 گرگ است.

افسانه 1: گرگ ها برای تفریح می کشند هیچ محقق گرگی ادعا نمی کند احساسات یک گرگ وحشی را درک می کند، اما این ایده که گرگ ها محض


برچسب ها: گرگ ها - افسانه - ایالت - داستان - اسطوره شناسی - تفاهم - واقعی
آخرین اخبار سرویس:

4 افسانه غیرواقعی درباره گرگ ها

4 افسانه غیرواقعی درباره گرگ ها