مطالب مرتبط:
تأثیر شهروند خبرنگاران در انعکاس اخبار جنگ غزه
وزیر خارجه روسیه: مسکو از طریق کانال های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست/ اظهارات مبنی بر تغییر دکترین هسته ای ایران برای منحرف کردن توجهات از جنگ اسراییل علیه نوار غزه است
حمله موشکی مقاومت فلسطین به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ
تأثیر شهروندخبرنگاران در انعکاس اخبار جنگ غزه
تنها بازمانده ؛ صحنه ای هالیوودی از جنگ غزه | ببینید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 12:252024-04-20بين الملل

جنگ غزه خطرناک ترین نزاع برای خبرنگاران


دفتر اطلاع رسانه ای دولت نوار غزه اعلام کرد که در حمله رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون 140 خبرنگار به شهادت رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، کمیته حمایت از روزنامه نگاران تأکید کرد جنگ اسراییل علیه نوار غزه خطرناکترین نزاع برای خبرنگاران از ابتدای نگهداری از پرونده ها از سال 1992 تا کنون به شمار می رود.

پیش از این دفتر اطلاع رسانه ای دولت نوار غزه اعلام کرد که در حمله رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون 140 خبرنگار به شهادت رسیده اند.

در آخرین حمله رژیم اشغالگر به خبرنگاران، نیروهای این رژیم گروهی از خبرنگاران که در حال پوشش تحولات میدانی در اردوگاه النصیرات در شمال نوار غزه بودند را هدف قرار دادند.

اتحادیه روزنامه نگاران فلسطینی نیز چهار روز پیش اعلام کرد که طی ماه گذشته (مارس)، در غزه، 6 خبرنگار دیگر به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و 9 خبرنگار به شدت مجروح شدند.

این در حالی است که جنگ غزه 198 روز است که همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در طول ماه مارس، 3 خبرنگار در جریان بمباران منزلشان در غزه به شهادت رسیدند و 3 نفر دیگر به ضرب گلوله یا ترکش موشک های اسراییل جانشان را از دست دادند.


برچسب ها: خبرنگار - نوار غزه - نگاران - خبرنگاران - رژیم اشغالگر - روزنامه نگاران - نوار
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه خطرناک ترین نزاع برای خبرنگاران

جنگ غزه خطرناک ترین نزاع برای خبرنگاران