مطالب مرتبط:
«سگ های ولگرد» آفت حیات وحش
تامین 70 درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
رحماندوست: نماینده مجلس نباید دچار آفت «دهن بند» شود/ اینکه یک نماینده می گوید «فلان مدیر یا مسئول را من منصوب کردم» افتخار نیست ضدارزش است
دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
مهمترین چالش سمن ها چیست؟ / رایزنی با مجلس و دولت درباره رفع مشکل ان جی او ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-05-06اقتصادي

دلالی؛ مهمترین آفت کشاورزی زبرخان


فرماندار زبرخان با تأکید بر اینکه باید زمینه خرید محصولات کشاورزان را فراهم آورد و اجازه سوء استفاده را به دلالان نباید داد، گفت: دلالی مهمترین آفت کشاورزی زبرخان است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار زبرخان با تأکید بر اینکه باید زمینه خرید محصولات کشاورزان را فراهم آورد و اجازه سوء استفاده را به دلالان نباید داد، گفت: دلالی مهمترین آفت کشاورزی زبرخان است.

سید مؤمن حسینی در گفت وگو با ایسنا یکی از گلایه های شدید باغداران را خرید محصولاتشان توسط دلالان دانست و افزود: متأسفانه سود اصلی زحمات کشاورزان و باغداران به جیب دلالان می رود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داده عده ای دلال با کشاورزان اینگونه برخورد کنند، اظهار کرد: باید از این ثروتی که خداوند در اختیار قرار داده برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم استفاده کرد.

حسینی همچنین با اشاره به اینکه باید مقدمات برداشت محصول کشاورزان را فراهم کنیم، اظهار کرد: با توجه به ناترازی آب و برق باید یکسری مقدمات را در این خصوص فراهم کنیم.

ائمه جمعه با تبیین موضوع صرفه جویی در پایگاه های نماز جمعه و آموزش و پرورش در مدارس به موضوع و نحوه استفاده درست از آب آشامیدنی و برق بپردازند تا تابستان امسال از این بحران به راحتی عبور کنیم.


برچسب ها: کشاورزان - دلال - آفت کشاورزی - زبرخان - دلالان - کشاورزی - سوء استفاده
آخرین اخبار سرویس:

دلالی؛ مهمترین آفت کشاورزی زبرخان

دلالی؛ مهمترین آفت کشاورزی زبرخان