مطالب مرتبط:
پزشکی قانونی اردبیل به نیروی انسانی و اعتبار نیاز دارد
پزشکی قانونی اردبیل به نیروی انسانی و اعتبار نیاز دارد
تأکید فورد بر توسعه موتور ردبول
اعتراض مردم سیریک هرمزگان به راه اندازی آب شیرین کن 2 میلیون متر مکعبی برای انتقال آب به اصفهان/ امام جمعه اهل سنت سیریک گلایه کرد: ما را قربانی نکنید؛ توسعه پیشکش خودتان!/ یک فعال اقتصادی: اقتصاد شیلاتی نابود می شود/ سازمان محیط زیست چه می گوید؟ + اسناد
تأکید فورد بر توسعه موتور ردبول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 16:402024-05-13اقتصادي

نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر سازمان و نهادی است


نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر سازمان و نهادی است و باید مورد توجه قرار گیرند.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر سازمان و نهادی است و باید مورد توجه قرار گیرند.

فرهاد فرامرزیان امروز 24 اردیبهشت ماه در آیین معارفه، معاون مرکز رشد و واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان که در محل این واحد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف واحدهای فناور و مرکز رشد جهاددانشگاهی لرستان این است که در راستای ایجاد فرصت های شغلی به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی جهت توسعه فناوری های پیشرفته بستر لازم را مهیا کند.

وی مهیا کردن شرایط مناسب به منظور تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه را از دیگر کارکردهای مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان برشمرد و با بیان اینکه حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینی و تحقق نوآوری های فناورانه ضروری است، تصریح کرد: چنانچه بستر فراهم و تلاش مجموعه مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان دوچندان شود این موضوع به رونق اقتصاد محلی و ملی مبتنی بر دانش و فن آوری های پیشرفته منجر خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان بر توجه به نیروی انسانی در این نهاد انقلابی تاکید کرد و خطاب به معاونت های مجموعه جهاددانشگاهی لرستان، گفت: نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر سازمان و نهادی ا


برچسب ها: جهاد دانشگاهی لرستان - جهاد دانشگاهی - نیروی انسانی - لرستان - توسعه - واحدهای فناور - دانش
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر سازمان و نهادی است

نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر سازمان و نهادی است