مطالب مرتبط:
دبیر جشنواره فرهنگی-هنری «اتقان» انتخاب شد
انتخاب دبیر جشنواره فرهنگی هنری «اتقان»
فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری «وعده صادق» اعلام شد
بررسی بهای خدمات فرهنگی و هنری سال 1403 در کمیسیونی مشترک
فعالیت 536کانون فرهنگی هنری در لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 16:402024-04-21فرهنگي

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که در وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی برگزار شد، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی این وزراتخانه در حکمی، - محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی این وزراتخانه در حکمی، محمدرضا باقری، مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان دبیر نخستین دوره جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که در وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی برگزار شد، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی این وزراتخانه در حکمی، محمدرضا باقری، مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان دبیر نخستین دوره جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

  در بخشی از متن این حکم آمده است: انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش های مختلف جشنواره، زمینه بهره مندی از ظرفیت های بی بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کارِ ایرانی-اسلامی را فراهم آورید.

یادآوری می شود که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری اتقان با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسف


برچسب ها: معاون امور فرهنگی - فرهنگی - جشنواره فرهنگی - اجتماعی - معاون امور - جشنواره - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد