مطالب مرتبط:
آب پایدار روستای سمانه شهرستان دهلران تامین شد
تامین آب پایدار روستای سمانه شهرستان دهلران
با این افزودنی ها به آب آشامیدنی کلی سود کنید
مفاهیم وحدت بخش در گنجینه اشعار سعدی نهفته است
با این افزودنی ها به آب آشامیدنی کلی سود کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 14:052024-04-20اقتصادي

مشکل آب آشامیدنی دورافتاده ترین روستای بخش دشت عباس دهلران حل شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

محمد محمدی با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به دلیل نقص فنی چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، افزود: با تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

وی اظهار کرد: در روستای مذکور قبلآ 10 کیلومترخط انتقال و 4 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از 25 سال مشکل تامین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک 200 نفر مرتفع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان ایلام، محمدی از تلاش شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران که کار عیب یابی، شیر هوا گذاری، نصب، لایروبی، ایرشوک و گرانول ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - روستا - شرکت آب و فاضلاب - شهرستان دهلران - پروژه آبرسانی - روستای - آب شرب پایدار
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب آشامیدنی دورافتاده ترین روستای بخش دشت عباس دهلران حل شد

مشکل آب آشامیدنی دورافتاده ترین روستای بخش دشت عباس دهلران حل شد