مطالب مرتبط:
آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت فقیه بزرگوار آیت الله موسوی جزایری برگزار شد
برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
آیین نکوداشت نیم ‎قرن مجاهدت فقیه بزرگوار آیت الله موسوی جزایری برگزار شد
عکس | آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان
با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر: آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:002024-05-02سياسي

آیین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد


به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد، همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار شد.

- به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد، همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت سالروز شهادت فیلسوف و فقیه عالی مقام استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

در این مراسم حسین قدیانی، رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه نمودند.

سپس میهمان ویژه مراسم، سعد الله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح نمودند.

در این همایش بسیج دانشجویی بیانیه ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع


برچسب ها: شهید ابومهدی المهندس - ابومهدی المهندس - شهادت استاد مرتضی مطهری - اساتید برتر - اساتید - دانشگاه - شهید ابومهدی
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد

آیین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد