مطالب مرتبط:
پخش زنده کشتی آزاد ترکیه
پروژه جدید عراق و ترکیه برای دور زدن ایران
جریمه شرکت آمریکایی متا در ترکیه + فیلم
قیمت لیر ترکیه امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403
تبعات تحریم‎های ترکیه برای رژیم اسراییل چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 19:402024-05-11اقتصادي

حساب ویژه ترکیه روی خاورمیانه!


بیش از 100 فعال صنعت هتل و آژانس گردشگری ترکیه این هفته در بازار سفر عربی (ATM) در دبی حاضر شده اند؛ چرا که ترکیه به دنبال جذب گردشگران بیشتری از کشورهای خاورمیانه است.

- بیش از 100 فعال صنعت هتل و آژانس گردشگری ترکیه این هفته در بازار سفر عربی (ATM) در دبی حاضر شده اند؛ چرا که ترکیه به دنبال جذب گردشگران بیشتری از کشورهای خاورمیانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات آژانس توسعه و ترویج گردشگری ترکیه، نمایندگان انجمن آژانس های مسافرتی و خطوط هوایی این کشور، در بازار گردشگری عربی شرکت کرده اند، که یک رویداد جهانی برای صنعت سفرهای ورودی و خروجی در خاورمیانه محسوب می شود.

شرکت کنندگان ترکیه ای اعلام کردند علاقه به ترکیه در نمایشگاه تجاری بسیار زیاد بوده و چندین قرارداد همکاری در طول این رویداد که بین 6 تا 9 ماه می برگزار شد، امضا شده است.

موبرا ارسین ـ رییس اتحادیه هتل های ترکیه (TUROB) ـ با اشاره به اینکه امسال رکورد تعداد هتل داران و آژانس های مسافرتی شرکت کننده در این رویداد شکسته شده است، گفت: در سال 2023 گردشگران کمتری از کشورهای خاورمیانه به ترکیه سفر کردند، اما انتظار می رود امسال بازدیدکنندگان بیشتری از این منطقه به ترکیه سفر کنند.


برچسب ها: ترکیه - گردشگری ترکیه - خاورمیانه - گردشگری - آژانس - آژانس های مسافرتی - گردشگران
آخرین اخبار سرویس:

حساب ویژه ترکیه روی خاورمیانه!

حساب ویژه ترکیه روی خاورمیانه!