مطالب مرتبط:
تصاویر حاشیه ساز در فضای مجازی؛ آیا جواد نکونام مرتکب تخلف شده است؟
طرح | وعده تخلف ناپذیر
تناقض ها با مردم چه می کند؟ چرا خطیبی که به زمین خواری متهم و ثابت شده که به هر روی خود یا نزدیکانش در این تخلف بزرگ دست داشته اند مستوجب عقوبتی نشد؟
یارانه به این خانوارها تعلق نمی گیرد/ راه حل چیست؟
کاهش حقوق کارگران به دلیل تعطیلی پنجشنبه ها تخلف است/ نامه خانه صمت قانونی نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-04-22حوادث

تخلف ساکن چیست؟  


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف در فاصله 15 متری تقاطع ها، شیر های آتش نشانی و مراکز امدادی ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و گفت: تخلف ساکن عبارت است از اینکه راننده خودروی خود را در محلی بسیار نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و راننده هم گاهی در داخل آن می نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک و بر هم ریختن نظم و امنیت عبور و مرور برای دیگر خودرو ها در آن محدوده شده است.

این مقام انتظامی  بیان کرد: دقیقا در ماده 163 آیین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد و محل هایی که توقف در آنها ممنوع می باشد را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: کسانی که در آزمون آیین نامه شرکت می کنند هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود بدانند که جواب توقف در حریم تقاطع ها در چه فاصله ای ممنوع می باشد؟ 15 متر است، یعنی در تقاطع ها در فاصله 15 متری آنها توقف ممنوع می باشد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد : حتی شیر های آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتشنشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.


برچسب ها: پلیس راهور تهران بزرگ - آیین نامه - راهنمایی و رانندگی - مرکز اطلاع رسانی - پلیس راهور تهران - ممنوع - تخلف
آخرین اخبار سرویس:

تخلف ساکن چیست؟  

تخلف ساکن چیست؟