مطالب مرتبط:
یک مدرسه خیرساز به شمار مدارس شیراز افزوده شد
تصاویر/ دیدار نماینده آیت الله العظمی سیستانی با طلاب مدارس علمیه شیراز
دولت مانع خروج ارزش افزوده گندم شود / زیرساخت های تولید آرد در گلستان فراهم است
180 کیلومتر راه اصلی به محورهای ارتباطی استان همدان افزوده می شود
شکر داخلی همچنان مشمول 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده باقی ماند؟! + سند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-04-22اجتماعي

یک مدرسه خیرساز به شمار مدارس شیراز افزوده شد


طی مراسمی از دبستان دخترانه 9 کلاسه که توسط خیران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز احداث شده است، بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی از دبستان دخترانه 9 کلاسه که توسط خیران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز احداث شده است، بهره برداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 3 اردیبهشت در مراسم بهره برداری از این مدرسه گفت: این آموزشگاه خیرساز در ناحیه 4 شیراز با معماری جدید و با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال احداث شده است.

فرشید قاسمی با بیان اینکه زمین این مدرسه از سوی آموزش و پرورش تأمین شده است، افزود: این آموزشگاه در زمینی به مساحت 2400 متر مربع، زیربنای 1400 متر مربع احداث شده است.

وی با تصریح اینکه این دبستان دارای 9 کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است، گفت: ساختمان این آموزشگاه با اعتباری به میزان 130 میلیارد ریال توسط خیر مدرسه ساز علیرضا رستگاری احداث شده و مبلغ 80 میلیارد ریال بابت تجهیزات آموزشگاه توسط اداره کل نوسازی استان هزینه شده است.

خیر مدرسه ساز نیز در این مراسم گفت: در این پروژه سعی کردیم با استفاده از ایده های نوین مدرسه ای با ساختمانی متفاوت و جدید احداث کنیم تا دانش آموزان در فضایی دل پذی


برچسب ها: اداره کل نوسازی مدارس استان - آموزش و پرورش - بهره برداری - آموزش - اداره کل نوسازی - نوسازی مدارس - مدیرکل آموزش و پرورش فارس
آخرین اخبار سرویس:

یک مدرسه خیرساز به شمار مدارس شیراز افزوده شد

یک مدرسه خیرساز به شمار مدارس شیراز افزوده شد