مطالب مرتبط:
برنامه جدید برای تعیین حداقل دستمزد کارگران/ ماده 41 قانون کار اصلاح می شود
تنها 50 درصد اعتبار طرح اصلاح آبیاری نخیلات تامین شد
اسحاق جهانگیری: بعد از فوت آیت الله هاشمی رهبری فرمودند رابط بین اصلاح طلبان با ایشان باشم /بعضی نامه ها را رهبری پاسخ دادند
تحقق 157 درصدی اصلاح و نوسازی شبکه توزیع آب مشهد
هدف اصلی بازرسی اصلاح اشخاص و دستگاه ها باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-04-29اقتصادي

اصلاح نژاد دام سنگین، برنامه ای در مسیر خودکفایی


 رییس مرکز تحقیقات استان اردبیل گفت: برنامه اصلاح نژاد دام سنگین در 4 سال گذشته توسط محققان بخش تحقیقات علوم دامی مرکز با هدف دستیابی به برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید گوشت قرمز مورد نیاز کشور در پیش گرفته شد که تأثیر خود را نشان داده است.

- ایسنا/اردبیل  رییس مرکز تحقیقات استان اردبیل گفت: برنامه اصلاح نژاد دام سنگین در 4 سال گذشته توسط محققان بخش تحقیقات علوم دامی مرکز با هدف دستیابی به برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید گوشت قرمز مورد نیاز کشور در پیش گرفته شد که تأثیر خود را نشان داده است.

کمال شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با بکارگیری برنامه آمیخته گری مناسب و کنترل شده با استفاده از نژادهای مناسب می توان از لحاظ عملکرد تولیدی و بازده اقتصادی پرورش دام سنگین گام های مطلوب و مؤثری برداشت.

وی افزود: برنامه آمیخته گری مناسب بر اساس یافته ها و دستاوردهای شاخص بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در طی 4 سال اخیر با حضور مستمر در واحدهای سنتی، نیمه صنعتی و صنعتی استان حاصل شده است.

رییس مرکز تحقیقات استان اردبیل خاطرنشان کرد: با بکارگیری برنامه آمیخته گری مناسب و کنترل شده با استفاده از نژادهای مناسب از قبیل سیمنتال از لحاظ عملکرد تولیدی و بازده اقتصادی


برچسب ها: برنامه - اصلاح نژاد دام - افزایش تولید گوشت - اصلاح نژاد - تولید گوشت قرمز - تحقیقات - اقتصاد مقاومتی
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نژاد دام سنگین، برنامه ای در مسیر خودکفایی

اصلاح نژاد دام سنگین، برنامه ای در مسیر خودکفایی