مطالب مرتبط:
سفر رییس جمهور به غرب استان مازندران
حواشی سفر رییس جمهور به غرب استان مازندران
پخش زنده دیدار مردمی رییس جمهور با مردم استان مازندران در مصلای شهرستان نوشهر
رییس جمهور با مردم غرب استان مازندران دیدار کرد
انتقاد رییس جمهور از تعطیلی 10 ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران / رییسی: راه حل اصلی رشد اقتصاد کشور رونق تولید است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 08:352024-05-18سياسي

در سفر رییس جمهور به استان مازندران چه گذشت؟


رییس جمهور هفته گذشته در سفری دو روزه به استان مازندران رفت و از چند طرح شامل طرح های جدید نهضت ملی مسکن و درمان، سد گلورد، تکمیل آبرسانی به شهر ساری، - پارک جنگلی 500 هکتاری ساری و چند طرح عمرانی دیگر بازدید و برخی از آنها را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در سفر به استان مازندران کلنگ احداث چند طرح را به زمین زد و چندین پروژه اقتصادی را هم افتتاح کرد.

امیدوارم با میدان دادن بیشتر به بخش خصوصی در جهش تولید کارنامه قابل قبولی داشته باشیم رییسی همچنین در مراسم جشن احیای 395 واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران هم گفت: در بازدید قبلی ما از این کارخانه در کمال تاسف شاهد آن بودیم که این واحد و بسیاری واحدهای تولیدی به دلایلی که اینجا مجال بیان آنها نیست، تا مرز تعطیلی و بعضا تعطیلی کامل پیش رفته بودند.

بازنگری در زنجیره تولید و توزیع برنج رییسی با حضور در نشست فعالان بخش خصوصی در روستای خرماکلای گفت: این مدرسه در کنار آموزش، به ایجاد اشتغال، تولید و خلق ثروت و ارزش افزوده و نیز کار دانش بنیان نیز توجه دارد که بسیار ارزشمند است.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به مطالب مطرح شده در این نشست از سوی فعالان اقتصاد مردمی از جمله مشکلات ناشی از نظام اداری پیچیده و خسته کننده برای تولیدکنندگان اظهار داشت: دستیار مرد


برچسب ها: استان مازندران - مازندران - آیت الله سید ابراهیم رییسی - تولید - استان - رییس - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

در سفر رییس جمهور به استان مازندران چه گذشت؟

در سفر رییس جمهور به استان مازندران چه گذشت؟