مطالب مرتبط:
این مصیبت هم گریبان مستاجران را گرفت / قیمت کارتن موز باورنکردنی شد
حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی/ سید حسن خمینی: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکید ما بر ایستادگی روی پای خودمان و زنده کردن هویت دینی مان بود | کیلم دو تامبلا: باید گروهی از کشورها از جمله ایران در مقابله با کشورهای قدرتمند جهان تشکیل شود
این مصیبت هم گریبان مستاجران را گرفت / قیمت کارتن موز باورنکردنی شد
عکس | ساعتی پای درس معلم قرآنی
قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 10:302024-05-01بين الملل

پوست موز زیر پای بی بی سی


در طول کمتر از دو سال گذشته رسانه های فارسی زبان ضدایران و حتی غربی، بارها و بارها در گفت وگو با افراد مختلف، گزارش هایی درباره نحوه درگذشت نیکا شاکرمی 16ساله منتشر کرده اند؛ - در طول کمتر از دو سال گذشته رسانه های فارسی زبان ضدایران و حتی غربی، بارها و بارها در گفت وگو با افراد مختلف، گزارش هایی درباره نحوه درگذشت نیکا شاکرمی 16ساله منتشر کرده اند؛ گزارش هایی که در بسیاری از مواقع، حتی با روایت های مخدوش مادر و خاله نیکا شاکرمی نیز تناقض های جدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: سرویس جهانی بی بی سی روز دوشنبه 29 آوریل (10 اردیبهشت ماه) با تکیه بر اسنادی که به تعبیر این رسانه بسیار محرمانه خوانده شده، گزارشی از نحوه درگذشت نیکا شاکرمی منتشر کرد.

نیکا شاکرمی نوجوان 16ساله ای بود که رسانه های فارسی زبان ضدایران، در نخستین روزهای ناآرامی های سال 1401، از او به عنوان یکی از کشته شدگان اعتراضات در تهران نام بردند.

مقامات قضایی و امنیتی با استناد به محل درگذشت این فرد و همچنین گزارش پزشک قانونی، ضمن رد اظهارات رسانه های ضدایران، سقوط از ساختمان را علت مرگ شاکرمی معرفی کردند.

با این وجود اما چند تصویر از حضور شاکرمی در اعتراضات و ویژگی های شخصیتی مادر و خاله شاکرمی، فضای مناسبی را در اختیار شبکه های ضد ایران برای دمیدن بر آ


برچسب ها: رسانه های فارسی زبان - شاکرمی - گزارش - رسانه - کشته شدگان اعتراضات - درگذشت - منتشر
آخرین اخبار سرویس:

پوست موز زیر پای بی بی سی

پوست موز زیر پای بی بی سی