مطالب مرتبط:
سیستان و بلوچستان در جذب حامی، رتبه نخست کشوری را کسب کرد 
خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران دارای سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
رتبه نخست خراسان رضوی در پرداخت وام ازدواج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 11:352024-04-21سياسي

رتبه نخست سیستان وبلوچستان در جذب حامی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با تلاش های شبانه روزی مسئولین و همکاران ما در مجموعه امداد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با تلاش های شبانه روزی مسئولین و همکاران ما در مجموعه امداد، استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

امیر حسن زاده کیخا امروز یکشنبه در جلسه توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد افزود: در ماه مبارک رمضان امسال 5 هزار و 577 حامی جذب شدند که نسبت به سال گذشته 62 درصد رشد را نشان می دهد و اتفاق جالب اینکه تعداد بسیار زیادی از این افراد، بومی استان سیستان و بلوچستان بوده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با قدردانی از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرستان های سطح استان به دلیل همکاری صمیمانه با مجموعه اکرام ایتام و محسنین، افزود: در این ماه عزیز بیش از 19 هزار کودک یتیم در سطح استان، صاحب حامی شدند.

وی گفت: هم اکنون 33 هزار و 156 کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که بیشترین آمار در کشور نیز مربوط به سیستان و بلوچستان است؛ همچنین علاوه بر آن، 24 هزار کودک نیز تحت عنوان محسنین از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مشارکت های مردمی - بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - سیستان - کمیته امداد - ماه مبارک رمضان
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست سیستان وبلوچستان در جذب حامی

رتبه نخست سیستان وبلوچستان در جذب حامی