مطالب مرتبط:
تعداد شعب اخذ رای در سوادکوه شمالی اعلام شد
صدور بیش از 600 کارت تردد برای بازرسان شعب اخذ رای در استان تهران
بازرسان ویژه شعب اخذ رای مشخص شدند/ آمادگی کامل تهران برای برگزاری دور دوم انتخابات
680 بازرس ویژه شعب اخذ رای تهران شخص شدند/ آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات
فیلم| ارسال صندوق اخذ رای به 230 شعبه انتخاباتی در گنبدکاووس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-05-10سياسي

کسب رتبه اول راه اندازی شعب اخذ رای در گنبدکاووس


رییس ستاد انتخابات گلستان از کسب رتبه اول راه اندازی شعب اخذ رای در گنبد کاووس خبر داد و افزود: تمامی شعب اخذ رای شهرستان گنبدکاووس قبل از ساعت 6 صبح راه اندازی شد.

- حمیدرضا بهمنی نژاد، رییس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان صبح جمعه 21 اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گنبد پنج هزار نفر به عنوان عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی فعالیت خواهند داشت، گفت: در هر شعبه سه نفر ناظر در صندوق های رای قرار دارند که تمامی ناظران آموزش دیده هستند و این نظارت باعث سلامت انتخابات و اطمینان مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه برابر قانون همه کاندیداها این حق را دارند که در پای صندوق های رای ناظر داشته باشند گفت: در شهرستان گنبدکاووس 230 شعبه اخذ رای داریم که یکی از کاندیداها 225 ناظر و دیگری 212 ناظر را معرفی کرند و ما برای همه آن ها کارت صادر کرده و در صندوق ها حضور دارند.

بهمنی نژاد تصریح کرد: همه نامزدها برای ما محترم هستند و در نهایت مردم مشخص می کنند که چه کسی به مجلس راه پیدا خواهد کرد، ما نیز تمام تلاش خود را برای امنیت به کار خواهیم گرفت و کوتاهی در این زمینه را خیانت می دانیم.


برچسب ها: شهرستان گنبدکاووس - انتخابات - شعب اخذ رای - راه اندازی - گنبدکاووس - انتخابات مجلس شورای اسلامی - صندوق های رای
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول راه اندازی شعب اخذ رای در گنبدکاووس

کسب رتبه اول راه اندازی شعب اخذ رای در گنبدکاووس