مطالب مرتبط:
لینک ثبت نام و جدول فروش فوری ایران خودرو / جزییات حراج بزرگ بهاره ایران خودرو
آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو + شرایط
فروش نقدی پژو پارس سال ایران خودرو آغاز شد / متقاضیان از سایت اقدام کنند 1403
جزییات جدید از حادثه امروز در بخش کنسولی سفارت ایران در فرانسه
فروش نقدی سورن پلاس ایران خودرو آغاز شد / متقاضیان فوری از سایت اقدام کنند فروردین ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-04-20اقتصادي

جزییات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران


رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هر فردی می تواند مالک این هواپیما ی شخصی باشد و خرید جت خصوصی برای عموم آزاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خرید و فروش هواپیما های جت هفت نفره برای عموم آزاد است، گفت: در حال حاضر هم بسیاری از مردم از این فضا استفاده می کنند.

  محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خرید و فروش هواپیما های جت 7 نفره برای عموم آزاد است، گفت: در حال حاضر، بسیاری از مردم از این فضا استفاده می کنند و تاجرها، برخی از مسئولان، تیم های ورزشی و تیم های اقتصادی از مخاطبان جت های خصوصی هستند.

  محمد محمدی بخش درباره فعالیت هواپیما های فوق سبک در ایران اظهار داشت: در حال حاضر 250 فروند هواپیمای فوق سبک در ایران فعالیت دارند که البته از این هواپیما ها برای مسیر سفر استفاده نمی کنند بلکه اغلب برای پرواز های تفریحی و آموزشی کاربرد دارند.

  او ادامه داد: با توجه به محدودیت هایی پروازی امکان پرواز این هواپیما ها غیر از پرواز های آموزشی و تفریحی تعریف شده وجود ندارد، هرچند این وسیله برای پروازا ها (در قالب سفر) در مسافت های تعریف شده توانمند هستند، اما در حال حاضر اجازه این ماموریت را به این هواپیما های کوچک نمی هیم.


برچسب ها: هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری - رییس سازمان هواپیمایی - سازمان هواپیمایی - هواپیمای - رییس سازمان - خرید و فروش
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران

جزییات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران