مطالب مرتبط:
مستند الکافی دوره ای فشرده از کافی شناسی است
مستند «الکافی» نمایانگر سرگذشت مهم ترین کتاب حدیث شیعه در گذر تاریخ است
تهدید جانی قهرمان دو دوره المپیک
انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه های ایران
سخنگوی دولت : در دوره ای مشق اقتصادی ما دست چهره های سیاسی بود / نگاه دولت در مسائل اقتصادی، اقتصادی است و مشابه آن عزیزان سیاسی نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 23:502024-05-08سياسي

دوره فشره کافی شناسی در مستند «الکافی»


مدیر هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: مستند الکافی یک دوره فشرده از کافی شناسی است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: مستند الکافی یک دوره فشرده از کافی شناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود مرتضوی امشب، 19 اردیبهشت ماه، در همایش بزرگداشت شیخ کلینی در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت اظهار کرد: ساخت مستند الکافی کار ارزشمندی است و توصیه مهم این است که با توجه به اینکه در دوره ای هستیم که محدودیت بسندگی فعالیت های علمی و پژوهشی در قالب کتاب اگرچه لازم است اما با توجه به حجم فضای مجازی و رسانه ها این بسندگی یک چالش و بحران به حساب می آید.

وی با اشاره به تغییر ذائقه و سلیقه جامعه اضافه کرد: امروز نسل جوان و نوجوان ما بر اساس آمار منتشر شده اقبال کمتری به کتاب و کتابخوانی دارند، اما استقبال از فیلم، پادکست و فضای مجازی بالا است.

مرتضوی بیان کرد: تغییر سلایق برگرفته از یک پدیده خاص اجتماعی و سیاسی نیست بلکه به دلیل هزینه کرد دشمنان در تولید محتوای فضای رسانه ای است که منجر به تغییر سبک جامعه ایمانی ما شده است، لذا ما باید در این مسیر حرکت کنیم.


برچسب ها: حوزه علمیه خراسان - سلامت و سبک زندگی - کافی - هیئت اندیشه ورز - فعالیت های علمی و پژوهشی - مستند - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

دوره فشره کافی شناسی در مستند «الکافی»

دوره فشره کافی شناسی در مستند «الکافی»