مطالب مرتبط:
کشف کالای قاچاق 11 میلیاردی در لرستان
کشف کالای قاچاق 11 میلیاردی در لرستان
هشت هزار و 732 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد
کشف 14 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در فرودگاه امام خمینی(ره)
بیش از 800 کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 13:152024-03-21حوادث

کشف 34 کیلوگرم تریاک در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری یک نفرسوداگرمرگ و کشف 34 کیلو گرم تریاک در شهرستان دورود خبرداد.

- یحیی الهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد انتقال مقداری مواد مخدر با یک دستگاه خودرو رانا به داخل شهرستان را دارند ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: ماموران پس از شناسایی خودرو حامل مواد به اجرای تور ایست و بازرسی کرده که خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 34 کیلو گرم نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهم دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: مواد مخدر مادر جرایم است و بر مبارزه مستمر پلیس با سوداگران مرگ، به عموم شهروندان توصیه می شود.

الهی گفت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی لرستان - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - فرمانده انتظامی - مواد - خودرو
آخرین اخبار سرویس:

کشف 34 کیلوگرم تریاک در لرستان

کشف 34 کیلوگرم تریاک در لرستان