مطالب مرتبط:
رشد 40 درصدی بودجه 1403 شهرداری آستارا / آسفالت معابر شهری اولویت شهرداری
یک مقام ارشد شهرداری تهران: به پاکبانانی که زباله های خشک جمع آوری کنند 20 میلیون تومان حقوق می دهیم
تهران میزبان جشنواره ملی گاو هلشتاین در سال 1403
شهرداری تهران: حقوق پاکبانان برای جمع آوری زباله های خشک 20 میلیون تومان است
واکنش ولی نصر، مشاور سابق اوباما، به تماس وزرای خارجه چین و سعودی: عربستان اعتماد کمی نسبت به آمریکا دارد که بتواند از جنگ جلوگیری کند / بهایی که پکن برای استفاده از نفوذش در تهران می خواهد چیست؟ در مقابل به ایران چه خواهد داد؟ ولی نصر نوشت: « عربستان امید چندانی به توانایی آمریکا بر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 07:252024-04-19اقتصادي

توزیع یک و نیم میلیون تن آسفالت در معابر و بزرگراه های تهران در سال جاری


مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از توزیع یک و نیم میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت در سال جاری خبر داد و گفت: یک سوم آسفالت تولید شده را صرف بهسازی مسیرهای بزرگراهی می کنیم.

- مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از توزیع یک و نیم میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت در سال جاری خبر داد و گفت: یک سوم آسفالت تولید شده را صرف بهسازی مسیرهای بزرگراهی می کنیم.

مهدی صداقتی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت آسفالت ریزی در معابر در سال جدید با تأکید بر اینکه در سال جدید، مشابه سال گذشته هدف گذاری ما توزیع یک و نیم میلیون تن آسفالت است، گفت: عملا در موضوع آسفالت بنا داریم که رکورد یک و نیم میلیون را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت سازمان مهندسی شهرداری تهران در تولید آسفالت بیش از این یک و نیم میلیون تن است، اما به جهت حفظ تولید، برنامه سال جدید نیز توزیع یک و نیم میلیون تن آسفالت است، ادامه داد: هر ماه گزارش تولید و توزیع آسفالت ریزی در تهران به مردم داده می شود تا در جریان روند تولید آسفالت در تهران باشند.

صداقتی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته یک سوم آسفالت تولید شده را صرف بهسازی مسیرهای بزرگراهی می کنیم، افزود: بر این اساس دو سوم حجم تولید آسفالت نیز در معابر داخل شهر می شود و این الگویی بود که


برچسب ها: آسفالت - میلیون - معابر پایتخت - بزرگراه - تهران - تولید - توزیع
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک و نیم میلیون تن آسفالت در معابر و بزرگراه های تهران در سال جاری

توزیع یک و نیم میلیون تن آسفالت در معابر و بزرگراه های تهران در سال جاری