مطالب مرتبط:
وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه غیرقابل قبول است
وزیر امور خارجه انگلیس: ایران باید این حملات بی ملاحظه را متوقف کند! | دیوید کامرون: حمله به اسراییل را به شدیدترین لحن محکوم کردم
درخواست ضدایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه
وزیر خارجه انگلیس: حمله ایران به اسراییل بسیار چشمگیر بود
کاردار ایران در پی حمله موشکی علیه اسراییل، به وزارت خارجه انگلیس دعوت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 12:502024-04-15بين الملل

وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه غیرقابل قبول است


دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس عدم ورود کمک های انسانی کافی به غزه را اشتباه توصیف و تاکید کرد که اسراییلی ها باید گذرگاه ها را به منظور ورود کامیون های امدادرسانی بیشتر باز کنند.

- دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس عدم ورود کمک های انسانی کافی به غزه را اشتباه توصیف و تاکید کرد که اسراییلی ها باید گذرگاه ها را به منظور ورود کامیون های امدادرسانی بیشتر باز کنند.

وزیر امور خارجه انگلیس عدم همکاری کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر (رژیم) اسراییل برای ورود کمک های انسانی کافی به غزه را زیر سوال برده و خواستار بازگشایی گذرگاه های بیشتری برای ورود غذا و دارو به این باریکه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روزنامه گاردین، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس با بیان این که در طول 20 سال آشنایی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر (رژیم) اسراییل مباحث و اختلافات زیادی با او داشته، محدودیت های سخت اعمال شده از سوی اسراییلی ها برای ورود کمک های انسانی به غزه را یکی از این موارد اختلافی برشمرد.

وی با غیرقابل قبول خواندن وضعیت انسانی در غزه، افزود: تعداد زیادی از مردم غزه گرسنه هستند و افراد زیادی نمی توانند آب و دارو تهیه کنند.


برچسب ها: وزیر خارجه انگلیس - وزیر خارجه - انگلیس - اسراییل - وزیر - خارجه - ورود
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه غیرقابل قبول است

وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه غیرقابل قبول است