مطالب مرتبط:
آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان برگزار شد
خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
سند برکه پریان بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد
آیت الله حسینی بوشهری: به گونه ای عمل کنیم که تفاوتی میان مردم و مسئولین وجود نداشته باشد/ مرکزیت جبهه مقاومت، ایران اسلامی است, اگر این مرکزیت وجود نداشت، قطعا پایداری و استقامت حماس و ملت فلسطین تا این زمان ادامه پیدا نمی کرد
جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 16:152024-03-28سياسي

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد


به مناسبت 12 فروردین ماه، پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد و ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه طنین انداز شد.

- ایسنا/کرمان به مناسبت 12 فروردین ماه، پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد و ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه طنین انداز شد.

آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز 9 فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی (12 فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو کرمان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و معاون اقتصادی استانداری، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند.

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر صهیونیست ، رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست، نابودی اسراییل زیباترین ذکر ماست و .

جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم طی سخنانی به فلسفه 12 فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسل


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - حمایت از مردم مظلوم فلسطین - کرمان - مردم مظلوم فلسطین - اسلامی - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد