مطالب مرتبط:
رییس سازمان استاندارد: استاندارد خودروها را مداوم رصد می کنیم
پخش زنده| نشست خبری محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران
نشست خبری رییس سازمان انرژی اتمی| پخش زنده از ایران پرس
چند نکته در بابِ انتخاب رییس جدید سازمان بورس
رییس سازمان انرژی اتمی: مزاحمت های سنگین استکبار برای صنعت هسته ای ایران کارساز نبوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 19:352024-04-08اقتصادي

رییس سازمان استاندارد: استاندارد خودرو ها را مداوم رصد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران  در خصوص کیفی سازی خودرو ها توضیح داد: اعطای گواهی تأیید نوع خودروها، - رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد خودرو های تولیدی را به صورت مداوم رصد می کنیم تا بهبود و اصلاح پیدا کنند و پیگیر حق الناس مردم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران  در خصوص کیفی سازی خودرو ها توضیح داد: اعطای گواهی تأیید نوع خودروها، وظیفه سازمان ملی استاندارد است که سه ساله داده می شد.

با توجه به شناختی که از حوزه ی صنعت داشتم این را به سه ماه تقلیل پیدا کرد با این کار توانستیم منابع زنجیره را مدیریت کنیم و نظم پذیری را به خود واحد تولیدی بدهیم.

وی ادامه داد: به مرور به این نتیجه رسیدیم که تعداد زیادی از این خودرو هایی که در این زنجیره ها توسط بعضی از تولیدکننده ها تولید می شود، سرشار از عیوب پرتکرارند.

رییس سازمان استاندارد، با بیان اینکه حق الناس مردم گردن ماست، ادامه داد: خانواده ی مردم، سرنشینان این خودرو هستند در ناوگان می چرخد، باید یک چارچوبی داشته باشد که ما اطمینان حاصل کنیم که این خودرو حداقل اگر آپشنال نیست، اما حداقل ها را دارد.


برچسب ها: سازمان ملی استاندارد - سازمان ملی استاندارد ایران - رییس سازمان ملی استاندارد - استاندارد - رییس سازمان - خودرو - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان استاندارد: استاندارد خودرو ها را مداوم رصد می کنیم

رییس سازمان استاندارد: استاندارد خودرو ها را مداوم رصد می کنیم