مطالب مرتبط:
اثر تقویتی آمپول نوروبیون چقدر است؟
پیشگیری از ابتلا به ششمین سرطان پُرشیوع جهان
اثر تقویتی آمپول نوروبیون چقدر است؟
اثر تقویتی آمپول نوروبیون چقدر است؟
چطور از ابتلا به ششمین سرطان پُرشیوع پیشگیری کنیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 08:202024-03-30پزشكي

آمپول نوروبیون باعث ابتلا به سرطان می شود؟


طی مطالعات انجام شده از نظر علمی این که فرد به طور روتین برای ترمیم احساس خستگی بدون اینکه کمبود ویتامین B داشته باشد آمپول نوروبیون تزریق کند تأثیری نخواهد داشت بلکه اثر روانی مصرف دارو است مگر اینکه کمبود ویتامین B داشته .

- جی پلاس ،سید امین موسوی درباره کاربرد آمپول نوروبیون، اظهار کرد: نوروبیون برند یک شرکت خارجی است که ویتامین های گروه B را تولید می کند و آمپول B کمپلکس یا همان نوروبیون ترکیبی از ویتامین های گروه B است؛ ویتامین های گروه B به دلیل اینکه ویتامین های محلول در آب هستند معمولاً در بدن ذخیره نمی شوند و مصرف دز بالا از این ویتامین باعث دفع آن از طریق ادرار می شود.

ایسنا نوشت:این پزشک متخصص افزود: ویتامین B به طور طبیعی در منابع غذاهای گوشتی و حیوانی وجود دارد و گوشت و جگر غنی ترین منابع حاوی ویتامین های گروه B هستند و کاربرد این آمپول برای کسانی است که کمبود ویتایمن B دارند.

معمولاً کسانی که در رژیم های گیاه خواری مطلق هستند کمبود ویتامین B دارند و نیاز است که ویتامین B آن ها از این طریق تأمین شود.

وی ادامه داد: به طور معمول در عموم این تصور وجود دارد زمانی که احساس ضعف، خستگی و بی حالی دارند باید از آمپول نوروبیون استفاده کنند چراکه این این آمپول نقش تقویتی در قوای جسمانی دارد در صورتی که این تصور کاملاً غلط اس


برچسب ها: ویتامین - امین - آمپول - کمبود ویتامین - گروه B - گروه - کمبود
آخرین اخبار سرویس:

آمپول نوروبیون باعث ابتلا به سرطان می شود؟

آمپول نوروبیون باعث ابتلا به سرطان می شود؟