مطالب مرتبط:
تصاویر/ حضور حماسی و گسترده مردم ولایتمدار و روزه دار شهرستان اشنویه در راهپیمایی روز جهانی قدس
ویدیو/ شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم سراسر کشور
راهپیمایی گسترده مردم یمن به مناسبت روز جهانی قدس
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم سراسر کشور (فیلم)
راهپیمایی گسترده مردم یمن در روز جهانی قدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 10:052024-04-06بين الملل

راهپیمایی گسترده تونسی ها در روز جهانی قدس و همبستگی با مردم غزه


فعالان، چهره های سیاسی و شهروندان تونسی عصر جمعه در راهپیمایی شبانه گسترده ای به مناسبت روز جهانی قدس برای دفاع از قدس و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی شرکت و تاکید کردند که حمایت از مقاومت فلسطین مسوولیت تمام امت های عربی است.

- فعالان، چهره های سیاسی و شهروندان تونسی عصر جمعه در راهپیمایی شبانه گسترده ای به مناسبت روز جهانی قدس برای دفاع از قدس و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی شرکت و تاکید کردند که حمایت از مقاومت فلسطین مسوولیت تمام امت های عربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهپیمایی عصر جمعه تونسی ها در پایتخت این کشور با ابتکارعمل شبکه تونسی مقابله با روند عادی سازی که در طول ماه رمضان فعالیت های متعددی را در محکومیت جنگ علیه غزه، خیابان الحبیب بورقیبه در پایتخت این کشور و نیز مقابل سفارت آمریکا تنظیم و اجرا کرد، برپا شد.

صلاح الدین المصری یکی از اعضای این شبکه در گفتگو با العربی الجدید اظهار کرد: این راهپیمایی حمایت معنوی از مقاومت ملت فلسطین است که مقاومتی معجزه آسا است، عملیات طوفان الاقصی پس از گذشت بیش از 180 روز مقاومت، فلسطین را به راس توجه های جهانی بازگرداند.

المصری در ادامه گفت: تصویری که فلسطین در جهان با آن شناخته می شود، مقاومت است در حالی که رژیم اشغالگر صفت تروریسم را به دس


برچسب ها: رژیم اشغالگر صهیونیستی - حمایت از مقاومت فلسطین - روز جهانی قدس - راهپیمایی - چهره های سیاسی - مقاومت فلسطین - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی گسترده تونسی ها در روز جهانی قدس و همبستگی با مردم غزه

راهپیمایی گسترده تونسی ها در روز جهانی قدس و همبستگی با مردم غزه