مطالب مرتبط:
فقط 37 درصد خودرو های پلاک تهران به مراکز معاینه فنی پایتخت مراجعه می کنند
بیمه آتش سوزی را با تخفیف 45 درصدی از بیمه ملت بخرید
بیمه آتش سوزی را با تخفیف 45 درصدی از بیمه ملت بخرید
کاهش 39 درصدی بارش در تهران
کاهش 39 درصدی بارش در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 09:252024-04-07اجتماعي

تخفیف 20 درصدی برای دارندگان معاینه فنی برتر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو های تهران در توضیح جزییات این خبر گفت: باتوجه به اهمیت تردد خودرو های دارای آلایندگی کم تر در محدوده های طرح ترافیک و کم انتشار آلایندگی برای مدیریت شهری از .

- سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از تخفیف 20 درصدی عوارض تردد در محدوده های ترافیکی شهر تهران در سال 1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو های تهران در توضیح جزییات این خبر گفت: باتوجه به اهمیت تردد خودرو های دارای آلایندگی کم تر در محدوده های طرح ترافیک و کم انتشار آلایندگی برای مدیریت شهری از سنوات گذشته تخفیفاتی برای خودرو های دارای معاینه فنی برتر لحاظ گردیده که امسال نیز این تخفیف ویژه برای این خودرو ها 20 درصد احتساب شده است.

همچنین براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران برای نخستین بار دارندگان معاینه فنی از مراکز شهر تهران نیز مشمول 10 درصد تخفیف می گردند که اجرای آن مستلزم ایجاد دسترسی لازم از طریق سامانه سیمفا وزارت کشور است.

میرزایی قمی ضمن درخواست از وزارت کشور جهت پیگیری ایجاد دسترسی لازم در سامانه سیمفا برای استفاده شهروندان از تخفیف 10 درصدی گفت: آزمون ها و کنترل های انجام شده در مرا


برچسب ها: معاینه فنی - معاینه فنی خودرو - خودرو - آلایندگی - معاینه - معاینه فنی برتر - تهران
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 20 درصدی برای دارندگان معاینه فنی برتر تهران

تخفیف 20 درصدی برای دارندگان معاینه فنی برتر تهران