مطالب مرتبط:
مریلا زارعی از شوهر خوش تیپش رونمایی کرد / خانم سوپراستار سینما با 20 سال جوانتر از خودش بالاخره شوهر کرد + عکس عروسی و بیوگرافی
برای رسیدن به اهداف تان در سال جدید، این 12 راهکار را جدی بگیرید
استقلال در 1402؛ سال بیم و امید
17/5 هزار کشته در تصادفات 16 سال اخیر
رشد نقدینگی در سال گذشته 24.3 درصد شد/ کمترین نرخ 5 سال اخیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-03فرهنگي

‍ طی سال گذشته بیش از 135 هزار نیشابوری به سینما رفتند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: طی سال 1402 بیش از 135 هزار نیشابوری به سینما رفتند و به تماشای فیلم نشستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: طی سال 1402 بیش از 135 هزار نیشابوری به سینما رفتند و به تماشای فیلم نشستند.

علیرضا سیدآبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس درجه بندی سینماهای کشور که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شده پردیس سینمایی مهدوی در شهر نیشابور دارای درجه مدرن است.

وی بیان کرد: سینمای این شهرستان در بین شهرستان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از وضعیت و کیفیت عالی برخوردار هست و تاکنون فیلم های روز کشور به طور همزمان در نیشابور به نمایش گذاشته شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: پارسال 135 هزار و 583 نیشابوری به پردیس سینمایی مهدوی رفتند و به تماشای فیلم نشستند.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت 63 فیلم بلند سینمایی به نمایش در آمده است که اقبال عمومی نیشابوریان فرهنگ و هنر دوست را به همراه داشته است.

سیدآبادی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی مهدوی نیشابور دارای چهار سالن مجزا با 380 صندلی است، تصریح کرد: امیدواریم با اقبال خوبی که شهروندان فرهنگ و هنردوست نیشابوری از خود نشان می دهند شاهد رونق بهتر سینمای این ابر شهر کشور ب


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - نیشابور - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - شهرستان - سینما
آخرین اخبار سرویس:

‍ طی سال گذشته بیش از 135 هزار نیشابوری به سینما رفتند

‍ طی سال گذشته بیش از 135 هزار نیشابوری به سینما رفتند