مطالب مرتبط:
اینفوگرافی | دلایل حمایت مردم مظلوم فلسطین و غزه
ویدئو | چرا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه مهم است؟
وضعیت فلسطین و مردم متمدن آن مصیبت بزرگ بشریت است / ننگ جنایات غزه از پیشانی رژیم صهیونیستی و حامیان او پاک نخواند شد
مردم ایران، مظلومیت مردم بی پناه غزه و جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد
جنایات صهیونیست ها در غزه به روایت تصویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 02:002024-04-04فرهنگي

رسالت هنرمندان روایت مظلومیت مردم غزه و فلسطین است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رسالت خطیر هنرمندان و اصحاب رسانه و قلم را در شرایط کنونی روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و رسوایی جنایات رژیم اسراییل و آمریکا دانست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رسالت خطیر هنرمندان و اصحاب رسانه و قلم را در شرایط کنونی روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و رسوایی جنایات رژیم اسراییل و آمریکا دانست.

اعظم روانشاد شامگاه پنج شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان ازنا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع بیان کرد: شهرستان ازنا دارای مشاهیر و مفاخر بزرگی است که در دانش، فرهنگ و ادب زبانزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن اشاره به وقایع اخیر در فلسطین اشغالی، به رسالت هنرمندان در انتقال، ثبت و روشنگری جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و عنوان کرد: این روزها شاهد ظلم و قساوت عجیب و کم سابقه ای در تاریخ از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم؛ امروز رسالت آگاهی بخشی و ایفای تکلیف بر دوش تمام اشخاصی است که خداوند به آنها استعداد، توانایی و ذوق هنری عنایت کرده است.

روانشاد با بیان اینکه رسالت هنرمندان و رسانه ها دفاع از حق و آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی نسبت اتفاقات و وقایع است، اظهار


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - هنرمندان - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

رسالت هنرمندان روایت مظلومیت مردم غزه و فلسطین است

رسالت هنرمندان روایت مظلومیت مردم غزه و فلسطین است