مطالب مرتبط:
عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان دستگیر شد
جزییات آتش سوزی در منطقه لار زاهدان
آتش سوزی در دفتر کار برنی سندرز
وقوع بیش از 1700 فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی طی سال گذشته
وقوع بیش از 1700 فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی طی سال گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 20:052024-04-07حوادث

بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از دستگیری متخلف عامل آتش سوزی زباله و لاستیک فرسوده خودروها درحاشیه شهر زاهدان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از دستگیری متخلف عامل آتش سوزی زباله و لاستیک فرسوده خودروها درحاشیه شهر زاهدان خبر داد.

محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: در جریان گشت و کنترل های یگان حفاظت محیط زیست و جلوگیری از تخریب محیط زیست و همچنین بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر آتش زدن زباله ها و لاستیک های فرسوده خودرو در منطقه لار شهرستان زاهدان، تیم یگان حفاظت محیط زیست بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و فردی که اقدام به این کار کرده بود را دستگیر و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق اقدام به خاموش کردن آتش کرد.

وی افزود: برخی از افراد سودجو اقدام به آتش زدن لاستیک فرسوده خودروها برای بازیافت و فروش سیم های موجود در لاستیک می کنند که این اقدام سبب تولید گازهای سمی شده، آلودگی هوا و تخریب محیط زیست را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از شهروندان و علاقه مندان به محیط زیست خواست در صورت مشاهده سوزاندن لاستیک توسط افراد متخلف و سودجو مراتب را به شماره تلفن 1540 اطلاع دهند.


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - سیستان و بلوچستان - محیط زیست - مدیرکل حفاظت محیط زیست - یگان حفاظت محیط زیست - لاستیک - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان

بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان