مطالب مرتبط:
هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
جاده ها لغزنده می شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
3 استان در خطر سیلاب | تشدید فعالیت سامانه بارشی از صبح سه شنبه 28 فروردین 1403
جاده ها لغزنده می شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
هشدار سازمان هواشناسی| جاده ها لغزنده می شود (27 فروردین 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 18:352024-04-15اجتماعي

هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه


بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

- بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

سازمان هواشناسی کشور درباره آب گرفتگی معابر و لغزندگی جاده ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز چهارشنبه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

این سامانه امروز کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان، جنوب و نیمه شرقی خوزستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، فارس، جنوب و غرب اصفهان، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شرق خراسان رضوی، جنوب و ارتفاعات کرمان، هرمزگان و غرب یزد را در بر می گیرد.

فردا نیز چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استا


برچسب ها: فعالیت سامانه بارشی - سازمان هواشناسی کشور - سازمان هواشناسی - سامانه بارشی - چهارشنبه - هواشناسی - هشدار سطح زرد
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه

هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه