مطالب مرتبط:
مرد تویسرکانی یک هفته با جسد همسرش زندگی کرد
مرد تویسرکانی، پنج روز با جسد همسرش زندگی کرد!
مرد تویسرکانی 5 روز با جسد همسرش زندگی کرد!
مرد تویسرکانی، پنج روز با جسد همسرش زندگی کرد
مرد تویسرکانی یک هفته با جسد همسرش زندگی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 21:402024-03-31حوادث

مرد تویسرکانی، 5 روز با جسد همسرش زندگی کرد


بنابر اظهارات همسر وی که در این مدت در منزل و در کنار جسد حضور داشته تقریبا پنج روز تا یک هفته قبل همسر وی فوت کرده و به دلیل بی سوادی و عدم توانایی استفاده از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه نتوانسته فوت وی را به پلیس اطلاع .

- رییس پلیس تویسرکان ادامه داد: بنابر اظهارات همسر وی که در این مدت در منزل و در کنار جسد حضور داشته تقریبا پنج روز تا یک هفته قبل همسر وی فوت کرده و به دلیل بی سوادی و عدم توانایی استفاده از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه نتوانسته فوت وی را به پلیس اطلاع دهد که در نهایت خواهر متوفی برای سرکشی وارد آپارتمان آن ها شده و از فوت خواهرش مطلع و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان (استان همدان) گفت: جسد خانمی میانسال پس از پنج روز در آپارتمان مسکونی وی در شرایطی کشف شد که همسرش نیز در این مدت کنار جسد، زندگی می کرد؟! سرهنگ رضا نوری در گفت وگویی با اعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی زنی با مرکز فوریت های 110 مبنی بر فوت خواهر 51 ساله وی در آپارتمانش حوالی ظهر روز پنجشنبه گذشته بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، وی گفت: بررسی های اولیه نشان داد که نام برده حدود پنج روز قبل فوت کرده و دچار فساد نعش شده، به طوری که آثار کبودی و ترکیدگی بر روی ا


برچسب ها: به پلیس اطلاع - تویسرکان - همسر - فرمانده انتظامی شهرستان - تلفن همراه - پلیس - آپارتمان
آخرین اخبار سرویس:

مرد تویسرکانی، 5 روز با جسد همسرش زندگی کرد

مرد تویسرکانی، 5 روز با جسد همسرش زندگی کرد