مطالب مرتبط:
رکوردزنی مازندران و کاهش سفرهای نوروزی
اقامت نوروزی بیش از چهار میلیونی گردشگران در مازندران
رکوردزنی مازندران و کاهش سفرهای نوروزی
رکوردزنی مازندران و کاهش سفرهای نوروزی
استقبال مسافران نوروزی مازندران از پویش چشم به راهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 23:452024-03-22سياسي

مازندران پذیرای بیشترین مسافر نوروزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که استان مازندران هرساله پذیرای بیشترین مسافر نوروزی است، از تشکیل قرارگاه سلامت نوروزی در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که استان مازندران هرساله پذیرای بیشترین مسافر نوروزی است، از تشکیل قرارگاه سلامت نوروزی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر فرهاد غلامی جمعه 3 فروردین در ستاد خدمات سفر گفت: اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نمایندگان معاونت های دانشگاه جلسات این قرارگاه را به منظور رصد تحولات سلامت نوروزی، تشکیل می دهند که این جلسات به طور مرتب در تعطیلات نوروزی تشکیل می شود.

وی افزود: 176 آمبولانس در 115 پایگاه اورژانس برای ارائه خدمات اورژانس 115 در سطح استان آماده باش هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که سال گذشته 100 پایگاه آماده باش بود که امسال 15 پایگاه به صورت سیار و ثابت به آن ها اضافه شده است، اظهار کرد: 40 کمپ سلامت با مشارکت هلال احمر و بخش های دیگر و همچنین 10 دستگاه موتورلانس و 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز آماده باش هستند.

غلامی افزود: همچنین 1031 پرسنل سازماندهی شده نیز برای خدمت به مسافران نوروزی و هموطنان در آماده باش قرار دارند که سال گذشته 980 پرسنل در آماده باش داشتیم.


برچسب ها: علوم پزشکی مازندران - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - مازندران - دانشگاه - دانشگاه علوم - نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پذیرای بیشترین مسافر نوروزی

مازندران پذیرای بیشترین مسافر نوروزی