مطالب مرتبط:
مجازات پشیمان کننده و سیلی سختی در انتظار دشمن است
نسخه پیچی جدید علم الهدی برای حجاب /گلایه از تلاطم بازار و گرانی ها از تریبون نماز عید فطر /اسراییل باید محاکمه و مجازات شود
پایان انتظار استقلالی برای روز سرنوشت ساز
صف انتظار دریافت وام ازدواج در بانک دی صفر شد
انتظار افزایش قیمت سکه منطقی بود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 11:052024-04-10سياسي

مجازات هایی که در انتظار افراد بی حجاب است


عضو کمیسیون بررسی لایحه عفاف و حجاب می گوید: فردی که قانون حجاب تخطی کرده از خدماتی که در کشور می گیرد، محروم می شود که یکی از آنها سفر خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، لایحه عفاف و حجاب همچنان بین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد است و ایرادات به مصوبه پرحاشیه مجلس همچنان مرتفع نشده است.

مهدی باقری، عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب در گپ و گفتی که با خبرآنلاین داشت آخرین جزییات بررسی ایرادات این لایحه را روایت کرده است.

او در پاسخ به سوالی درباره نگرانی افکارعمومی از جریمه های نقدی لحاظ شده در این قانون، می گوید؛ جریمه نقدی موجود در لایحه عفاف و حجاب اصلاً نباید تبدیل به یک دغدغه شود زیرا.

این مدافع لایحه عفاف و حجاب، به برخی محرومیت های اجتماعی در لایحه مذکور نیز اشاره می کند و می گوید؛ فردی که به قانون احترام نمی گذارد، قانون را قبول ندارد و به نوعی در مقابل آن گردن کشی می کند، در آینده نمی تواند مجری قانون باشد و از خدماتی که در کشور می گیرد، محروم می شود که یکی از آنها سفر خارجی است.

در ادامه گفتگوی خبرآنلاین با مهدی باقری، عضو کمیسیون بررسی لایحه عفاف و حجاب را می خوانید: *آقای باقری! برخی نمایندگان گفته بودند که کار لایحه عفاف و حجاب روز یکشنبه به پایان می رسد، اما آنگونه که اعلام شده ایراد


برچسب ها: عفاف و حجاب - لایحه - حجاب - عفاف - قانون - خبرآنلاین - بررسی
آخرین اخبار سرویس:

مجازات هایی که در انتظار افراد بی حجاب است

مجازات هایی که در انتظار افراد بی حجاب است