مطالب مرتبط:
شش ماه حساس برای جو بایدن
بایدن به ایران پیام داد! + فیلم
ببینید | بایدن : ما به امنیت اسراییل متعهد هستیم
ببینید | بایدن : ما به امنیت اسراییل متعهد هستیم
درخواست بایدن از ایران: به اسراییل حمله نکنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 15:402024-04-13بين الملل

6 ماه حساس برای جو بایدن


سال 2020 روزبه روز بر آمار مرگ ومیر کرونا در آمریکا افزوده می شد و ساکن کاخ سفید با گفتاردرمانی سعی می کرد به این بحران خاتمه دهد؛ اما گفتارهای او به دلیل غیرتخصصی بودن اش روزبه روز جایگاه او را در اذهان عمومی پایین می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق، کانال تلگرامی دیپلماسی در مطلبی با عنوان 6 ماه حساس برای جو بایدن نوشت: دونالد ترامپ که سرمست شرایط اقتصادی خوب آمریکا در دو سال ابتدای ریاست جمهوری اش بود، حالا با سقوط بورس و شرایط بی ثبات اقتصادی شرکت ها و کارخانجات، به دلیل گسترش بیماری مرموز کرونا روبه رو بود و رقیب اش بهترین فرصت را یافته بود تا از او در انتخابات پیش رو پیشی گیرد.

از حادثه مرگ جورج فلوید و فرصت تجمعات چندصدهزارنفری سیاهان در ایالت های مختلف آمریکا تا ادبیات تندوتیز دونالد ترامپ نه تنها در قبال نخبگان حزب دموکرات بلکه در قبال هم حزبی هایش فضا را برای تغییر در سیاست آمریکا ضروری ساخته بود.

در چنین شرایطی، فردی از راست میانه حزب دموکرات که توانایی جذب نیروهای ناراضی حزب جمهوری خواه را هم داشت و در دوقطبی دو نوع سیاست ورزی مختلف، جو بایدن، این فرصت را یافت که از ترامپ پیشی گیرد و برنده انتخابات شود.

سه سال و اندی پس از ریاست جمهوری جو بایدن، بار دیگر دوقطبی در پیش است که شرایطش با انتخابات گذشته تفاوت های جدی یافته اس


برچسب ها: آمریکا - دونالد ترامپ - جو بایدن - کرونا در آمریکا - اقتصادی - مرگ جورج فلوید - شرایط اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

6 ماه حساس برای جو بایدن

6 ماه حساس برای جو بایدن