مطالب مرتبط:
مجوز فعالیت یک صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی صادر شد
آیا خرید سهام سایر صنایع توسط صندوق های سرمایه گذاری بخشی تخلف است؟
سرمایه گذاری صندوق های بخشی در سهام سایر صنایع تا سقف 10 درصد مجاز است
چشم انداز بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری
افزایش چشمگیر تقاضای سرمایه گذاری در مناطق آزاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 15:552024-04-03اقتصادي

فعالیت بزرگترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه یک همت


مجوز فعالیت یک صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه ثبتی هزار میلیارد تومان (یک همت)، - مجوز فعالیت یک صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه ثبتی هزار میلیارد تومان (یک همت)، پس از بازدید ناظران کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، از سوی دکتر محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و دبیر کارگروه تخصصی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از بررسی آیین نامه ها و دستورالعمل های مالی معاملاتی، منابع انسانی و سرمایه گذاری، دفتر کار، آشنایی و تیم کارشناسی صندوق و نرم افزار مالی، زیر ساخت این صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی از سوی ناظران دبیرخانه برای شروع فعالیت تایید شد.

این صندوق CVC با سرمایه هزار میلیارد تومانی (یک همت) به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی فعالیت خواهد کرد.

مجوز تاسیس این صندوق در بیست و ششمین جلسه کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان در دی ماه 1402 مصوب شده بود.

صندوق های پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی از سوی شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس و با حداقل سرمایه معادل یک سی ام سرمایه ثبتی سرمای


برچسب ها: سرمایه گذاری خطرپذیر - سرمایه گذاری - سرمایه - صندوق پژوهش و فناوری - پژوهش و فناوری - صندوق سرمایه گذاری - صندوق
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بزرگترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه یک همت

فعالیت بزرگترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه یک همت