مطالب مرتبط:
امام جمعه اصفهان: نمایندگان به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند
ببینید / وعده های پوچ انتخاباتی برای بهبود معیشت مردم
لزوم اهتمام نمایندگان به عملی نمودن وعده های داده شده در ایام انتخابات
دولت سیزدهم در حوزه توسعه زیر ساخت ها مطلوب عمل کرد
مرگ معمایی مهندس جوان در پتروشیمی شازند / بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 15:452024-04-09سياسي

نمایندگان مجلس به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با منتخبان جدید مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: - امام جمعه اصفهان گفت: نمایندگان مجلس برای عملی کردن وعده های داده شده خود در ایام تبلیغات انتخابات، اهتمام داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با منتخبان جدید مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس برای عملی کردن وعده های داده شده خود در ایام تبلیغات انتخابات، اهتمام داشته باشند.

 وی اضافه کرد: مردم باید بدانند که نمایندگان چه اقداماتی انجام داده اند و اگر نماینده ای در تبلیغات خود وعده انجام کاری را می دهد، دروغ نمی گوید، اما موانع و مشکلاتی نیز بر سر راه تحقق وعده ها وجود دارد.

وی در دیدار با نمایندگان مُنتخب مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعنوان مثال ما درباره مساله آب اصفهان در دوره سوم و چهارم مجلس، لوایحی را تنظیم و تصویب می کردیم، اما پس از آنکه در مجلس ارائه می شد، رأی نمی آورد بنابراین باید مردم را در این زمینه توجیه کرد تا بدبین نشوند و دوگانگی بین آن ها و مسوولان بوجود نیاید.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه اصفهان - سید یوسف طباطبایی نژاد - نمایندگان مجلس - نمایندگان - مجلس شورای اسلامی - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند

نمایندگان مجلس به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند