مطالب مرتبط:
مروری بر یک عمر مجاهدت سردار حجازی در کتاب «سربلند میدان»
رژه یگان های رزمی و نظامی در میدان ارتش اردبیل برگزار شد
حساسیت مردم نسبت به اهمیت منابع طبیعی بیشتر شده است
ناگفته هایی از موقعیت استثنایی بیت الاحزان بقیع و اهمیت تاریخی آن
متاسفانه فضای رمان نوجوان حدود 70 تا 80 درصد به شکل ترجمه است/ادبیات غرب به اندیشه ما اهمیت می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 19:002024-04-17سياسي

اهمیت عرصه فرهنگی کمتر از مجاهدت در میدان نظامی نیست


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ و هنر پایه و اساس قدرت نرم است، گفت: تلاش در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه اهمیتش کمتر از مجاهدت در میدان های دفاعی و نظامی نیست.

- سردار غلامرضا سلیمانی امروز، 29 فروردین ماه در اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم و مقتدر جبهه مقاومت، اظهار کرد: بیش از 6 ماه است که چشمان همه مردم دنیا به یک جغرافیا و حادثه دوخته شده، همه چشم ها متوجه فلسطین و غزه بوده و همه نگاه ها به حوادثی که در آن سرزمین به مردم مظلوم و مقتدر می گذرد، است.

وی با اشاره به توطئه انگلیس در شکل گیری اسراییل، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی بر اساس یک توطئه بزرگ از سوی قدرت های مسلط دنیا در دوره ای که این خیالات شوم در اذهان آن ها نقش بست، نطفه رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

بریتانیا امپراتور عالم بود و خیال شوم و اعلامیه نخست وزیر انگلیس در سال 1917 میلادی باعث این توطئه بزرگ برای جهان اسلام شد، تاکنون بیش از 100 سال می گذرد این داستان غم انگیز کشتارها ادامه دارد.

سلیمانی بیان کرد: بعد از تجزیه عثمانی، انگلیس با نیت شوم برای تجریه سرزمین فلسطین که از ابتدا فلسطینی ها ساکن این سرزمین بودند، یک فرماندار یهودی منصوب کردند، با این بهانه که مردم فلسطین نمی توانند امور را اداره کنند و دست ساموئل تئودور ه


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - سردار غلامرضا سلیمانی - سازمان بسیج مستضعفین - صهیونیستی - فرهنگ - رییس سازمان بسیج - نخست وزیر انگلیس
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت عرصه فرهنگی کمتر از مجاهدت در میدان نظامی نیست

اهمیت عرصه فرهنگی کمتر از مجاهدت در میدان نظامی نیست